کتاب صوتی اثر مرکب Options

Wiki Article

اما بخش های جدیدی مثل شعر و دکلمه، سخن رانی و …. در این وب سایت وجود دارد که آن را نسبت به سایرین متفاوت کرده است. طراحی وب سایت نیز منحصر به فرد است و برای دانلود رایگان کتاب های گویا مناسب است.

این نوشته در مطالعه و کتابخوانی، کتاب‌های صوتی ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

بیشتر کتاب صوتی تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش برایان تریسی کتاب صوتی مدیریت کاربردی زمان برایان تریسی کتاب صوتی مدیریت درونی برایان تریسی کتاب صوتی قهرمان ماراتن زندگی جان ماكسول کتاب صوتی حتما لازم نیست با استعداد باشید جان ماكسول کتاب صوتی ۹ راز موفقیت لری آیورسان کتاب صوتی ۲۱ ویژگی میلیونرهای خودساخته برایان تریسی کتاب صوتی انرژی بخشیدن به ذهن و زندگی لری آیورسان کتاب صوتی دره‌ها و قله‌ها اسپنسر جانسون کتاب صوتی کلید موفقیت‌های استثنایی لری آیورسان کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ اسپنسر جانسون کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت دابلیو جی کینگ

در این شرایط اپیدمی کرونا و ماندن در خانه، رمان رو گوش کردم، زحمت زیادی برای اجرای آن کشیده شده، سپاسگزارم.

  فرمت کتاب : فایل صوتی نام کتاب : سیدضیا _ عامل کودتا دسته‌بندی : تاریخ معاصر ، تاریخ شفاهی ، تاریخ ایران و

من چند مدت پیش از یک سایت پیدا کردم واقعا عالی بود هر کتابی را فکرش کنید توش بود. خیلی برام جالب بود تمام کتابهایی که می خواستم را ازش گرفتم. اسمش هست لایب سان:

مثال دارن هاردی در کتاب اثر مرکب ، یک فرد است که به شیرینی پختن علاقه پیدا کرده است و هرشب شیرینی می‌پزد read more و می خورد، او کم کم چربی و قند خونش بالا می رود، به علت زیاد خوردن شبانه، شبها دیرتر می خوابد، صبح ها دیرتر از خواب برمیخیزد، کسل و خسته به سر کار می رود با مدیر و همکارانش جر و بحث می کند، بهره وری اش پایین می رود و توبیخ می شود، اینها در محیط خانه و خانواده اش نیز تاثیر می گذارد، رابطه اش با همسر و فرزندانش خدشه دار می شود، اضافه وزن پیدا می کند و اعتماد به نفسش کم می شود، کم کم هم در محیط کار درآمدش کم می شود و هم در خانه و خانواده و دوستان با مشکل مواجه می شود و….

خیلی اوقات نوع شخصیت، فرهنگ، تربیت، دوستان و محیط ما را به سمت انتخاب های اشتباهی که حتی متوجه نشده ایم چگونه شکل گرفته اند، هدایت می کند و این واقعیت است که باعث شده ما با مجموعه ای از انتخاب های احمقانه و بدون هیچ دلیل مشخصی خودمان را دچار عواقب ناخواسته مثل ورشکستگی، طلاق و… قرار می دهیم.

سلام آیا میشه این کتاب صوتی رو در گروه های دانش آموزی ارسال کرد برای اینکه گوش بدن یا نه؟

کتاب صوتی نمونه کتاب فایل صوتی کتاب صوتی اثر مرکب

ایران صدا یک رادیو اینترنتی جامع است که یکی از بخش های فعالیت آن ، کتاب های گویا است.با این که کتاب های گویا بخش کوچکی از این وب سایت هستند ، آرشیو نسبتا بزرگی از کتاب های گویا را در بردارد.

جمله‌ی معروف شهید ابراهیم هادی این است: «مشکل کارهای ما این است که برای رضای همه کار می‌کنیم، جز خدا.»

ما انسان‌ها بعضی اوقات باید از حیوانات وفا داری و همبستگی رو فرا گیریم. هیچ حیوانی همنوع خودشو نمیکشه. ممنون از جناب رضوانی. ??

خوابم چه می گوید خواندن کتاب حاضر نقطه شروع خوبی است. هرچه بیشتر درباره اهمیت خواب دیدن مطالعه کنید، بیشتر خواب‌هایتان را جدی می گیرید و بعد از بیدارشدن دیگر به آن ها بی‌توجه نخواهید بود. همه ما هر شب خواب می‌بینیم…

Report this wiki page